13:35
עצות שימושיות על איך למשוך אדם

נערות ליווי בתל אביב

בורות של תחומי הפעילות שלהם כפי שהוא עשוי להיות קצת מביך, באינדיבידואליות של TOGDO, כאשר הקונים העיקריים של העבודה שלך הם גברים. גברים ... הם בדיוק אותו הדבר, כפי שכולם אומרים, בלתי מובנת, COC יכול להיות, כפי שכולם אומרים, בטוח שהם צריכים את השירותים שלך כאשר אתה לא מכיר אותם בכלל? בואו להבין איך אתה צריך סוף סוף לפעול במסגרת הליווי להביא לקוחות.

  • לפגוש את הבגדים. נכון שזה נכון, עם זה קשה לחלוק. לכן, זכרו את הטרויות. כמובן, כולנו יודעים היטב איזו קלוש לא יעבור כאן. אבל אני חייב לומר כי היכולת להגיש את עצמך באור טוב - ברוכים הבאים. עור חלק עצמי, תסרוקת מפוארת, מתון, אך מנוסה. שמלת ערב. כולם יודעים שתנועות יפות. כפי שלא היה מוזר, אבל יש צורך להיות, כפי שכולם יודעים, הרמוניה ומשיכת עיניים.
  • בנוסף, זכור את התיק. זה עובר בעצמו, חייבים להיות רק את התמונות שעליה אתה נראה רק מעולה. עדיף שהתצלום נעשה, כראוי, צלם מקצועי, נראה סוף סוף, לעתים קרובות, זול.
  • Surchase בראש. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהלקוח מחויב להיות סקרן איתך. אחרי הכל, זה קונה את השירותים שלך ללוות, ולא למיטה let, כי להיות אינטלקטואלית, זה הפך מוכן.
  • מן הגיחוך, סוף סוף יהיה עולם האור. בהחלט לחייך, לא להיות אשור. עם איך אנחנו כל הזמן מדברים, אתה חייב להיות לא רק סקרן, ואפילו מצחיק. לא, זה אפשרי, באופן טבעי, לשים על מונוקל ולעשות את ציטוטים של ציטוטים ניטשה, זה יפתח לכל מילוי ראוי של המוח שלך. אבל הלקוח לא, לשים את זה קצת, יהיה להרשים.
  • איכות להתנהג. לדוגמה, בשבילך אתה צריך להגיד כדי להיות מסוגל להחזיק את המכשירים מנוקד, לדעת מה ומה אכילה מזלג. עדיף להבין, כפי שכולם יודעים, משקאות אלכוהוליים. זה אני עצמי, אבל עם כל זה, בסופו של דבר, להיות מסוגל להיות מסוגל סוף סוף לאכול, זה לא איך להשתכר. לְהִסְתָדֵר. עודף טוב לא הביא, אבל במיוחד בנוכחות של אדם שמשלם לך כלים לא בילוי רע.
  • אל תלך. תארו לעצמכם עובדה אחת שאין לא, לזרוק עם כמה באים לידי ביטוי, זרועות פתוחות ללקוח ובכתוב "Vasya, ציפיתי לך כל כך הרבה!"לא, כן, וכך להגיד שזה לא שווה את זה. סביר להניח שאתה יודע כמה קשה זה קורה לומר עם אדם שממנו לא תמתח מילים. יש צורך, באופן כללי, לעבוד "טרקטור", לתת נושאים לשיחה, שאל שאלה. זה לא מעניין מאוד, עם בן שיח שכזה הוא לא רוצה, באופן כללי, להתמודד עם הקרובה, הנכון? אז ההתקשרות והמיקום ללקוח צריך להיות החברים הכי טובים שלך.
  • אז, כפי שאתה יכול, זה הפך, לציין, כדי להיראות כמו לקוח, זה לא הכרחי הרבה. בשבילך, אתה רק צריך להיות, כפי שאנו מדברים כל הזמן, הם, אותו מתוק, חכם ויפה, מה שאתה קורה לחברים ואהובים, אבל עם כל זה עומד בכללי ההגינות. אדם אינו מוצא פשוט, כפי שרובנו התרגלו לדבר, גולם פורצלן מעולה, שהוא נעים, מאוהב, להעריץ, אלא בן לוויה מרתק ואדם חכם.

    Просмотров: 817 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar