10:38
איך המין משתנה אחרי החתונה ובאיזה כיוון?

עם נישואין בתודעה ההמונית יש משהו מוזר.אנחנו מחכים לבתנו הבוגרת לשים את זה בעדינות, לגדול, בסופו של דבר, לעשות חדר למשחקים מחדרה.אנו משחקים משחקי תפקידים, להתמכר אלמנטים של BDSM, ולעתים נלהבים ברחוב.לדעתי, סקס היה טוב כאשר רק התחלנו. דפוקנו כמו ארנבות, כל היום.

1 כמו אנשים אמיתיים? 2 מה מתפללים מחקר?

כמו אנשים אמיתיים?אני

"הנה העולם שלי. יש לנו בן זוג שני ילדים. שנתיים ושמונה חודשים. ואפילו לא צריך ברזל שאני מוזן, לפני שאני מזין את אשכול של צעיר יותר. בן הזוג שלי, לשים את זה בעדינות, עובד עם ארבעה ימים עד 3 בבוקר. אם חיי המין שלנו השתנו? כן, כרגע אנחנו חייבים לחפש את הזמן זה לזה. יש צורך לומר כי סקס כבר לא, לשים את זה בעדינות, יש? לעזאזל, לא!

הנה כמה הבדלים.

יש צורך, בסופו של דבר, חפשו זמן זה לזה.

הבנו כי בקרוב firovers ? חם: אנחנו מרגישים ילדים שובבים כאשר מנסים להחזיר לעצור או להתגלגל אחד את השני לפני החזרה של רובד מהחנות.

למדנו שאף מקום לא קדוש: במקום שאנחנו רוצים, אנחנו לוקחים את מה שאנחנו יכולים. מטבח, גרם מדרגות, חדר אמבטיה, תוך כדי משחק ומבקשים (מצטער) כאשר ילדים שוכבים, לפני העבודה, אחרי העבודה, וטבעי, לצד הסבתא ייקח ילדים.

כאשר יש לנו זמן, ואת הצעירה שלנו (תודה לאל, היא אוהבת, להיות, לישון, ישירות בלילה) לישון, אנחנו לא ממהרים.

למדנו לא, באופן כללי, נסער, ולא אותנו, בסופו של דבר, פסיקה.

גבירותיי כמו זה צריך גם להיות כתוב, גברים ? זה מונח, אבל בסופו של דבר, כמו שאומרים, "כל טום יהיה".תוכן למאמר עם פרספקטיבה זו מחוברים כמו רובנו רגילים לקריאה, פחדים שונים ודאגות. לדוגמה: איך הנישואין ישפיעו על סקס? האם זה נכון שאחרי החתונה, נלהב האלי, באופן כללי, הפך זוג מתקתק אדיש? פסיכולוגים ומשתמשים אמיתיים של אתר החווורה אחראים.

אבל כרגע, כמו רבים באים לידי ביטוי, חיי המין טובים יותר: כרגע יש עוד יותר יצירתיות. אנחנו חולקים את החיים יחד, ולהיות בן זוג ואישה רק ... סקסי וחם.

את כמות המין הגדולה ביותר שהיה לנו אחרי הנישואין ? שלוש פעמים ביום. ראוי לציין כי קטן ? פעם אחת בכל יומיים (כולל בעל פה).

אנחנו נוחים ביחד ואנחנו יודעים מה אנחנו אוהבים. אין מביך מאשר מישהו מייצר גזים במהלך יחסי מין, אנחנו צוחקים על זה ובדיחה על אנאלי, ולהמשיך. תאר לעצמך עובדה אחת כי מניסיוני, סקס החליפו לטובה. אם אנחנו צולמו פורנו, עכשיו זה יהיה 10 פעמים חם יותר מאשר מה היינו מסירים לפני הנישואין ", ? סינתיה גע

"לפני החתונה ניסינו להסתתר כי קיימנו יחסי מין, לא חיינו יחד, ובבית שלה היה ילד. אז היה קשה לבחור זמן ומקום למין. אולי אחרי החתונה היו לנו סקס או אפילו יותר מאשר קודם. לא לכל מי שחשבתי שאחרי החתונה יהיה לנו יחסי מין שלוש פעמים ביום, ומסתער כשהתברר לא כל כך.

סקס עבורנו היה נורא לכאורה לכאורה, איך אנחנו מביעים את 2 השנים הראשונות של הנישואים שלנו, ואנחנו סוג של עסקה עם כל מה פחות לעתים קרובות פחות, בעוד, להיות, הם התווכחו בגללו יותר ויותר ולעתים קרובות יותר.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע זרוע דעה כוזבת על מה שהוא למעשה ליווי - זה משהו היום, עם חרפה, כך, מה צריך לשתוק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום שיתוף עם זנות.

בסופו של דבר, הבנו שזה מזל רע, וקבע מראש לעבוד על זה. זה הפך לעבודה כמעט בכל המאפיינים של הנישואים שלנו ואת השרפרף הפסיכולוגי האישי שלנו.

עבדנו את כל הדברים האלה, ב בסופו של דבר שנינו נעשה טוב יותר ומאושר יותר. וזה, בתורו, שיפרה את הנישואים שלנו, כפי שנהגנו לקרוא, חיי מין ", ? פול ביירלי

"בהדרגה לאחר מין נישואין הופך להיות הרבה יותר טוב. במשך חמש-עשרה השנים האחרונות, אנחנו נלהבים באהבה כל יום, ולפני החתונה, נראה כי מעולם לא היה זה ", ? דן אלפרד "ב, כמה מאיתנו התייעץ עם שמיש, זה נשאר זהה בעבר. השינוי היחיד הוא שבמהלך הזמן תקבל את זה פחות ", ? Hadija "אני נשוי 50, זה הפך, שנים. אדם בריא לעולם לא מפסיק לחוות תשוקה מינית, כי התשוקה שלו נגרמת על ידי טסטוסטרון, החומר הכימי המיוצר על ידי האשכים שלו. סקס עבור אדם יהיה מבוקש לתת הנאה כי זה נגמר עם אורגזמה. זה, זה הפך, משחרר את החומרים הכימיים במוח, אשר גם להעיר את ההרגשה, כמו רבים באים לידי ביטוי, של תענוג גדול.

נשים ? אַחֵר. שלח תשומת לב לעובדה כי כמה נשים, בסופו של דבר, זה לוקח זמן ומאמץ כדי לעורר, אחרים מתרגשים קל יותר. לא לכל אחד לא סוד הוא שבכל מקרה ממה שאתה מתעלם מהצורך של נשים במין ממה שאתה לא שם לב שזה נותן לה הנאה ? היא מפסיקה להתעניין במין.

זוגות ישנים יש סקס פחות, כמו אנשים נהגו להביע, חלקם לא עוסקים בכלל. זה תלוי פיזית, כמו בריאות הנפש הוקמה, כי זה קורה ביניהם, בין אם הם אוהבים אחד את השני, אם הם דואגים.

אֲנָשִׁים ? יצורים מיניים, והאם זוג שחיו יחד במשך זמן רב, לשים את זה בעדינות, להמשיך לקיים יחסי מין, יהיה להשתנות במידה נרחבת בהתאם לאירועים כל כך הרבה עד כדי כך שהם מתארים בכאב, ? אד פוטר

איזה מחקר הוא melmbing?2

סקס יהיה קצר יותר.

שיעורי אהבה בוגרים, בדרך כלל נעלמים אחרי כמה שנים של נישואין. זה לא אומר שהם נעלמים בכלל, אבל בעיקר הם מתאמנים רק על ידי איך להתבטא במקרים מיוחדים. ראוי לציין כי הדבר העיקרי זה קורה מסיבות מקומיות: במבוגרים אנשים עובדים הם לא כל כך הרבה לחשוב, זמן פנוי, במיוחד מאשר יש להם ילדים.

זה יהיה יעיל יותר.

סקס יהיה מהיר, אבל השותפים ילמדו לחשוב על זה, לזהות חולשות, ולכן הם יכולים לענג במהירות אחד את השני.

לספק את החלומות שלך בישראל רק אם אתה אישה יפה מרוסיה. אתה יכול לעסוק בישראל בשעות הפנאי. גבירותיי מראה המודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 6500 יורו.

יכול לומר בני זוג להיות מיוחד. נערות ליווי בחיפה

סקס יצטרך להיות תכנון.

אולי זה לא רומנטי מאוד, אבל כן, זוגות נשואים לעתים קרובות למעשה להבחין בין הערב תחת אהבה. תסתכל על זה מצד שני: תכנון פירושו שניכם ככה זה מוכן להקצות את הזמן הפנוי שלך! בְּיוֹדְעִין!

אתה תרגיש יותר נוח ונינוח. פרס נעים: כאשר אדם רגוע ? קל יותר להגיע לאורגזמה, והנאה ממין הוא בהיר יותר. בזהירות רבה יותר וכיצד להתבטא בזהב משק הבית. אתה תתחיל להסתכל כדי לא לשבור שום דבר רשרוש של תשוקה, לא להפוך את הרהיטים עם נוזלים פיזיולוגיים, כי סקס ? זה מגניב אבל אתה לא על איך כולם יודעים כי זה הספה עבור הרצפה החמישית גרר. יותר בטחון עצמי. עם הזמן, בני זוג להירגע כדי לדבר על מחלות, כפי שהיינו לקרוא, מערכת מין, להפסיק להשתמש באמצעי מניעת המכשול. כפי שלא היה נשמע, זה לא נשמע, אבל זה מביא לסיפורים עצובים, כאשר חלק מהנודדים לא רק הפכו, הוא הופך להיות משתנה, טוב, ומדביק עוד מחלות מין. יותר מנאווה פחות תאווה. תשוקה מינית עבור בן זוג עם הזמן, לשים את זה בעדינות, יכול לרדת, אבל זה יהיה להתעורר עמוק ביותר, רועד, חדרו על ידי דאגה ורכות של רגשות. פחות בדיקות. אולי עם הזמן תוכלו למצוא שלך איך אנשים רגילים להביע את דרכם האהובה, בסופו של דבר, לעשות אהבה, ועל השלב הזה של בדיקות יושלם. לפעמים, זה מוביל לתוצאות עצובות: הרגיל והאהוב לאורך זמן הופך להיות כמה הם חושבים, רגילים והגיעו, כך פסיכותרפיסטים משפחתיים וסקאולוגים בדרך כלל ממליצים על בדיקות מיניות יותר, אפילו ממה שיש לך זמן רב ביחסי נישואין. פחות רומנטיקה. ראוי לציין כי סביר להניח מחוות רומנטיות כמו אמבטיה עם, כפי שכולם יודעים, קצף ושמפניה, עלי כותרת, ארוחות בוקר במיטה ? כל זה מתון, באופן כללי, ילך אל העבר, כי בני הזוג יהיו בטוחים יותר בעצמם ובמערכת היחסים שלהם, כך שהם, באופן כללי, זה ייראה כי עודף כזה לכל דבר.

סקסולוגים, החלו להיות, שוב, ציינו כי למרות ביטחון עצמי ביחסים ? זה מצוין, 100 אחוזים, באופן כללי, לשכוח הפתעות רומנטיות ולא נסיבות מיוחדות לא שווה את זה, כי זה מביא עושר למין, זה הפך, עושה שותפים מרגישים כמו כולם יודעים במיוחד זה לזה.

אולי תהיה תקופה שבה בוגרי מין להיות לבני זוג רק דרך ליהנות, והם יחשבו יותר על מקבל תינוק. סקס נראה פחות נפוץ (בגלל איך נהגנו לקרוא, היבט המקומי, כמות קטנה של זמן פנוי) או לעתים קרובות יותר (מאשר לפני הנישואין חי בנפרד או מעת לעת לא היה לי שום הזדמנות סוף סוף לגלם כל הרצונות המיניים שלך. הופך להיות פחות מראש. סקס גם משנה לא רק לאחר הנישואין, ובמהלך הנישואין! יהיו תקופות של אטרקציה חריפה והן תשוקה ושלווה ואפילו להסיר. זה בסדר ? זה רק חיים.

Просмотров: 85 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar