13:27
איך למצוא חסות במוסקבה

להיות תוכן חלום רוב הבנות אשר לאחרונה היו 18 שנים. המיליונר עדיף ללכת למוסקבה - הנשים המנוסות שהצליחו למצוא את החסות. כמובן, יש עשיר בכל עיר, אבל הבירה טים עם גברים עשירים שרוצים לספק מודלים.

מי הם נותני החסות המטרופוליטנים?

ללכת על ציד, אתה צריך להבין מה צריך חיים חסרי תועלת. נותני חסות הם גברים מוצלחים שאין להם זמן לבנות מערכות יחסים עם בנות. כמעט לכל מיליונר שנייה יש משפחה, אשה אהובה, ילדים ואולי אפילו נכדים. אבל זה לא מפריע לבחירה של תוכן עם המראה המודל. השורה התחתונה היא כי בנות אלה בצע את הכללים של החוזה. גברים בעלי השפעה הם לא gag הופך רכילות ודיון.

את מערכת היחסים עם נותן החסות יכול להיות שונה. מישהו מוצא מוזה יפה בחורה, חלקם רוצים להתמקד על מעמד וגיל הטעיה. ככלל, במיכלים לבחור נשים צעירות שגילם לא מעל גיל 30. למרות חריגים להתרחש. בהיסטוריה, ישנם מקרים שבהם התוכן היה מבוגר של נשים צעירות חכמות. הם השראה את הנאמנים, הפכו לפסיכולוגים אישיים, חברים.

חסות מוסקבה היא גבר עדיין עסוק. זה מצליח למפעלים, יש בתי מלון, מרגיע על אי פרטי. חברי פרלמנט ובכירים אינם מסרבים גם לחברת בנות יפות.

7 סיבות להיות עם... איך להיות מושלם...

"ציפורים בטיסה גבוהה" לא לחיות בפארקים רגילים ולא לסייע בבתי קפה ציבוריים. איתם, אתה יכול רק להכיר מסיבות VIP או באמצעות מתווכים.

נטשה - הבניין המנוסה של המיליארדר של הבירה. היא כבר חיה בדירות אופנתי בשם מישהו אחר. "התיק עם הכסף" הנערה מצאה פסל מפורסם בתערוכה. המנהל המשותף שלהם של סוכנות הדגם. איש עסקים מחפש בלונדינית שרצתה לעזור כסף. היה מצב - זה צריך להיות מעוניין באמנות. נטשה מיד רשמה כמה קורסים על ציור ורץ דרך מוזיאונים עם מדריך. במועד הראשון הפתיע הנערה את האמרה של אמנות הנטל שלה על דברים נפלאים. עכשיו היא נותנת חסות של חברת הבית של כל התפיסות הקשורות לציור, פיסול. נטשה אפילו נכנסה למכון האמנות, הנאמן משלם את הידע שלו בנתק.

איפה לחפש חסות במוסקבה

המבקרים של הבנות מאמינים כי גברים עשירים עצמם ימצאו אותם. אין צורך להאמין באגדות, עליך לפעול באופן פעיל. הנה דרכים אמיתיות למצוא מנהל צעיר: https://tkescorts.com/

  • להתיישב בסוכנות הדגם. גברים עשירים אפילו מעדיפים עם תוכן של ייצור חוזה מסחרי. קל יותר לעשות את זה על ידי סוכנויות.
  • באתרי היכרויות. יש פורטלים שמביאים גברים עשירים עם בנות יפות. אבל באתרים אלה הרבה הרמאים.
  • בקר מועדונים סגורים, אירועי VIP. עבור אל הצדדים הקשים האלה. צריך להוציא כסף על חברות כרטיסים, תרומות. לעתים קרובות מאוד, גברים באים במקומות כאלה עם בני זוג לגיטימיים.
  • אלבינה מצאה חסות בעוד המארחת במצגת של מכונית יקרה. היא עשתה את עבודתה הנחמדת ובסוף היום, הגיע אליה עוזר אחד מהאורחים:

    "הבחור מיד אמר שהבוס שלו מחפש את התוכן. מפגש עסקי נקרא במסעדת מוסקבה יקרה. הגעתי לשם בתלבושת קפדנית. זה הרגע שבו הרגשתי את חסות העתיד שלי. נמתחתי את הנייר וביקשתי להכיר את עצמך. אם הכל מרוצה, התקשר למספר הטלפון. למחרת חתמנו ​​על חוזה במשך שישה חודשים. אסור לי לעבוד, אבל אתה יכול לבחור את התחביב המועדף עליך. אני עדיין אוהב את המיניאטורה של הבובה. אוספים מיי יקנא הרבה. החסות משלם את התחביב שלי - יצירת בובות, אפילו סייעה לבנות מכירות באמצעות רשתות חברתיות. לאחר שישה חודשים, החוזה מורחב משנה נוספת. נותני החסות שלי הוא אדם מבוגר שאוהב לדבר הרבה ולחשוב על החיים. המשימה שלי היא להסיח את דעתו "misunderstandings יומי" ולתת אהבה לכל החיים. הכל מתאים לי ".

    להיות התוכן של הבירה של איש העסקים יכול כל ילדה יפה. אבל יש לזכור כי מיליארדים להעריך לא רק נתונים חיצוניים. חינוך, תווית, עולם פנימי מלא, תחביב, חינוך - קריטריונים חשובים עבור גברים עשירים מודרניים. את הזמן של הבובות "ריק"!

    Просмотров: 1520 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar