08:23
אני אוהב, אבל אני לא יכול: הבעל לא מספק במיטה

מי שדיבר אליו, ועל רוב האנשים יחסי מין ביחסים רומנטיים ונישואין ממלא תפקיד גדול, וזה מיתוס גדול שחשוב לגברים בלעדי לגברים. זה גם חשוב לנשים, הם פשוט להביע אותו עדין. אז, נתקלת בבעיה "הבעל אינו מספק במיטה". כאן תוכלו לגלות מה אתה יכול לעשות עם זה, וכיצד להקים את החיים האינטימיים שלך.

התוכן של המאמר

1 נסו לציין את המצב 2 מה לעשות?

נסה להתנער על המצב

אז, יש לך בעיה. במקום זאת, העדר כזה - כלומר, חוסר אורגזמות, סיפוק מין במיטה. אבל אפילו כך, זה נראה, מצב פשוט למדי יש כמה וריאציות. לדוגמה:

האם הוא סיפק אותך במיטה לפני, כשהוא עדיין לא היה בעלך, ואתה פשוט פגשת (אתה בקושי יכול לעשות אהבה לפני הנישואין)? אם כן, איך אתה חושב שהשתנה בו, בהתנהגותו או בתוכך?

לדוגמה, ייתכן שזה חדל להקדיש את הזמן של משחק מקדים, כי שניכם טעונים על ידי החיים, ובעלך סבור כי מדגם אחד הוא מספיק חזה, פעם אחת לנשק את הצוואר - וכל, מספיק איתך.

או אולי, הוא השתנה התנהגות מינית והעדפות. לדוגמה, לפני שהיה יותר אנרגטי ונלהב, קשה, ואתה אוהב את זה, ועכשיו זה היה עדין יותר ואיטי יותר, אבל אתה לא מספק אותך. או שיש לך העדפות מיניות חדשות, למשל, הבנת כי תרבות BDSM מושך אותך, או פטישים מסוימים (או להיפך, לפני שאתה משך אותו, ועכשיו אין).

ועם שותפים אחרים קיבלת שביעות רצון?

אולי הבעיה אינה ספציפית בבעל, אלא בתכונות הפסיכולוגיות שלך.

Esquiters מוכן רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. אבל אלה לא רק רגעים מוצקים בעבודה.

לעתים קרובות, בנות לא מקבלים אורגזמה עם גברים, אבל הם מקבלים מאוננות.

ישנן מספר סיבות לתופעה כזו: אדם לא יכול להיות מאהב טוב מדי, לא יכול להיות שום תקשורת במיטה (הוא לא יודע איך אתה אוהב את זה, אם אתה לא אומר לו על זה), אתה יכול להרגיש אי נוחות פסיכולוגית וביישן, או שזה קורה - לתכונות של אוננות הסגנון שלך.

על מה אנחנו מדברים: אם אתה משתמש בשיטות אוננות כאלה כיצד "לשלוח זרם מים למפשעה" או ויברטור, אז זה יכול להוביל את הדברים הבאים: הגוף נוטה לקבל הנאה מינית מתחושות כאלה.

התחושות של אלה, ראשית, אינטנסיבי יותר מאשר מגע אנושי רגיל, שנית, הם בלתי אפשריים לחזור כאשר סקס רגיל. לכן, אתה לא יכול לקבל אורגזמה - הגוף משמש להיות כי אורגזמה ותחושות מיניות נעימות קשורות תמריצים אחרים.

כמוך עם הערכה עצמית?

סקס הוא תרגול מאוד מכוונת. כלומר, אתה פעיל אינטראקציה עם הגוף שלך, להתמקד ברגשותיו. אם אתה מורכב על הגוף שלך, אתה לא אוהב את זה, אתה לא נוח - ליהנות זה קשה.

חדשות נעימות: בעיה זו היא להחליט בקלות עבור בעלה לספר לך יותר מחמאות וכמה נפלא אתה.

איך אתה עושה במצב הרגשי שלך?

סקס לא תולה ואקוא, סקס הוא חלק מהחיים, ותהליכים אחרים, מחוץ לחדר השינה, גם משפיעים עליו.

לדוגמה, אתה יכול להוריד ועייף בעבודה, או נעלב על ידי בעלי על התנהגותו מחוץ לחדר השינה, או שיש לך בעיות בריאותיות. כל זה משפיע לרעה על היכולת ליהנות ממין, וזה די סביר כי פתרון לבעיה הוא לא באזור המיטה, אבל בתחום הביקור של רופא או חופשה טובה.

מה בדיוק אתה לא אוהב בפעולות של בעלך, מה היית רוצה לשנות?

נסה לציין כמה שיותר. זה עשוי להיות מביך - לשקף בצד אינטימי של היחסים הוא כל כך מפורט - אבל זה שימושי כי אתה תאפשר לך להבין מה אתה צריך במיוחד.

מה לעשות?2

לשנות את הסגנון של אוננות.

אם אתה מאונן לעתים קרובות - לנסות לעשות את זה עכשיו, אז זה יהיה קל יותר להשיג שביעות רצון עם אדם: יהיה לך מתח מיני זה יהיה קל יותר לזרוק החוצה.

אם אתה מאונן את הדרך "לא טבעי" (מקלחת, ויברטור) - נסה להחליף את האצבעות שלך.

ולבסוף, נסה סגנונות שונים של אוננות. אוננות במקרה זה פועל כדרך ללמד את הגוף שלך להגיב על גירוי שונים ולקבל הנאה ממנו. אם אתה מלמד את הגוף שלך יותר להגיב על המגע שלך, לקבל הנאה מהם, ואז על זרים זה יגיב יותר אינטנסיבי.

תרגול מודעות.

כדי ליהנות גירוי סקסי, רק רק לגעת בעצמך (או לקחת לך חלק ממך) במקום מסוים. זה הכרחי כי אתה מתמקד ברגע זה על עצמך, על הרגשות שלנו, כך המחשבות שלך לא לשוטט איפשהו בתחום העבודה, תוכניות למחר ורשימת הרכישות.

ישנם אנקדוטות רבות שעוקחות על מצב כזה ואומר שאם אתה חושב כשאתה חושב על שינוי הטפט, אז זה סקס רע. למעשה, זה תלוי באיכות המין, יותר - מנסיבות החיים שלך, מדינה רגשית (אולי אתה רק חרדה) ואת היכולת להתמקד "כאן ועכשיו", לתת לכולם.

אתה יכול לנסות לתרגל מודעות ומעלה, כי המודעות היא מיומנות שניתן ללמוד. אגב, בנוסף לשביעות רצון מינית, זה גם רמות רקע פסיכולוגיות.

לקחת את המקרה (ואת הגוף) בידיים שלך.

לעתים קרובות התמונה היא על זה: שותפים קיימים יחסי מין, אישה לא מקבלת מן ההנאה הזאת ואחרי "תופס" על ידי אוננות, או לא נתפס והולך לישון לא מרוצה. זה קורה לעתים קרובות כי בנות "ShoRate" כל אחריות על העונג של שותף.

אבל אתה יכול ולעצמך לשמח את עצמך, בלי לחכות לתום יחסי מין, ובתהליך. לדוגמה, הדבר הפשוט ביותר הוא לפרסם את הדגדגן בזמן שאתה עוסקת בחודרת סקס, כי הנרתיק, באופן עקרוני, כמה קצות עצביים, "מרכז ההנאה" הראשי הוא הדגדגן. למה לא?

שוחח עם בעלי.

בשביל זה היה צורך לגבש בבירור את מה שאתה רוצה ממנו. כאן הבעיה היא כי גברים רבים תופסים שיחות כאלה בכאב מאוד, אז לנסות מראש predicate את ההתנהגות של בן הזוג ולבנות דיאלוג כך שהוא לא נעלב. כן, זה עצוב שאתה צריך לפעול עם כיכר בו, אם כי אתה הכי צריך עזרה, אבל זה יותר טוב מאשר שערורייה שעתיים דרמטית ריצה בלילה, אם כי? נערות ליווי בהרצליה

נסו להיות הכי נדיב, רגוע, רך, להיות במצב "אנחנו יחד נגד הבעיה", ולא "אנחנו נגד זה".

לבוא על משוב כנה.

קודם כל: אין לחקות אורגזמות כך הכל להוט או להחלף אותו. איך אתה הולך ליהנות אם המשתתף השני של התהליך הוא אפילו לא מודע לכך שאתה לא מקבל את זה?

שנית, לבקש ממנו להתמקד. לבקש ממך לעשות לך cunnilingus, לסגור את האצבעות, לשנות את הקצב, לשלם יותר תשומת לב לאלה או אזורים אחרים, אתה יכול פשוט לקחת את הידיים שלו ולמשוך לאן אתה רוצה לראות אותם.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, לקוחות הם בחורים משגשגים, אלה שרוצים להיעלם כדי להופיע במבט אצל הפגישה, הליכה מתחת לטפל עם אישה בהירה. זה להרוויח זה די די, כך שזה לגמרי אישית לספק את האובייקטים הדרושים.

ביטחון עצמי כזה הוא סקסי, ובנוסף לך בהסתברות גדולה בהרבה ייהנו.

זכור כי יחסי מין צריך להביא הנאה לשניהם, ואתה אותו חבר חשוב וחשוב של התהליך. סקס לא צריך להתמקד רק על זה, ויש לך את אותה זכות תשומת לב לצרכים שלך ואת הרצונות, על שביעות רצון מינית, כמו בעל.

Просмотров: 466 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar