13:35
זה סוף סוף לומר אחרי סקס - 100 ביטויים מתן ערך

סקס טוב יעזוב עוד יותר זיכרונות נעימים מאשר לאחר סוף סוף לומר את המילים הנכונות. רגע זה הוא מאוד אינטימי, ביטוי ביטוי מקבל חשיבות רבה ושיננו במשך זמן רב.

התנגדות סובייטית וחסרון של מידע זרועו מבט שווא שהלווה בהכרח משהו מביש, זה מה שתשתיק. אבל כאן יש מעט אנשים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין גנרל לגמרי עם זנות.

עדיף לפתור אותם מראש - אחרי הכל, רגשות ופיזי עייפות, אשר עולה בקנה אחד אחרי סקס, להפריע לחשוב. חזרות קטנה של לא ביטויים רעים יעזור, בסופו של דבר, לחזק את הדברים ואפילו חזק יותר את השותף.

זה בדיוק מה שאתה צריך, ומה אני רוצה לשמוע את השותף שלך ואת עצמך בעצמך.באופן כללי, ה -1 רק קצר "תודה," דיבר עם תחושה של תודה כנה, מאה אחוז מספיקה לסוף המין להיות נעים כמו סקס עצמו, ושני השותפים רצו פשוט להמשיך ולפתח ולהתפתח.

1 גלאקים, לא שותקים

גלי, אל תשוק

זה יצא אפילו יותר ממה שהנחתי (-A). יש לך כישרון מין מדהים. יש לך כישרון מאלוהים! אני כבר מחכה בפעם הבאה שלנו. אני מקווה שאתה נהדר כמוני. תן לי לומר שזה היה תקף. אני מצפה כשאתה סוף סוף לגרור אותי במיטה. מהמם! זה יעזור לי לשרוד את היום העתידי. מחר אני אשאל אותי שיש לי עם הליכה. אבל אתה יודע את הסיבה האמיתית רק לך. אז הנה זה מה השמים ביהלומים! ב SEK הרמה שלך - אלוהים. צריך לתזמן את הסיבוב הבא. אני לא יכול לחכות בפעם הבאה. יש לך רק מדהים. אני לא יכול לחכות כדי להרגיש את זה שוב. אתה יודע מאוד לגמרי איך להביא אותי מהסיבה. אני farthalted שפגשנו. הייתי subhardilo כי אני נפגשתי, כפי שכולם יודעים, אדם כזה, קוק אתה. תודה על האושר הזה. אני רוצה לעשות את זה איכשהו שוב. איך אני מרגיש נהדר עם, כמה מאיתנו לבד אומר, אתה. הכל היה לגמרי. אתה פצצת מין אמיתית. אז זה מה פצצת מין. אני בסדר גמור איתך. הגענו לטובה. הגענו לגמרי זה לזה. עכשיו אני אוהב אותך עוד יותר. איך אני אוהב אותך! כרגע אני אוהב אותך אפילו יותר מאשר minions אהבה בננות. הדבר היחיד שאני אוהב יותר ממה שאתה מין איתך. אתה יודע מה אני הכי אוהב בך? כך יש לך יחסי מין איתי. אתה רק שלמות. אני גאה בכמה מאיתנו הוא ייצוא, אתה ומה אנחנו פשוט עשינו. כרגע אני יודע איזה מין א-א-א-כתר. אני בחלק העליון של העולם! זה רק חג כמה! אני מתרחצת בים של תענוגות! כל העולם לרגלי! נו, הוכחנו כי, איך כולם אומללים, אורגוזיס מרובה היא מציאות. על סקס כזה יש צורך לעשות אגדות. על סקס כזה אתה יכול רק לחלום. חיכיתי כל חיי (-) של רגע כזה. אתה ההתגלמות של אורגזמות. עכשיו החיים באמת יפה. אני הטון באוקיינוס ​​של אורגזמות. היינו ללא תחרות איתך! מאורגזמה, בסופו של דבר, הריסות הגג. אני אשמור בראשי על הנאה הזאת כל החיים! מטר שלי של האושר הוא פשוט, בכלל, להגדיר! והם מלמונים כי מספר אורגזמות לא, לשים את זה קצת, זה קורה! הם שוכבים כולם. עם איך אנשים התרגלו להביע, בכל פעם שיש לנו, בסופו של דבר, זה יוצא מכל מדהים! (למי שהיה מזמן במערכות יחסים.)

התוכן של המאמר למאמר נראה מונולוגים ארוכים, באופן כללי, אין צורך (אלא ההשראה בא, אז, באופן טבעי, אתה יכול).

בישראל, אין דעות קדומות, אם נדבר על עבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים רוחניים גבוהים. כל אחד מודע לכך ESCOGRER פשוט מלווה את השותף באירוע, מספק ראיון וליווי אישה VIP בכיתה נחשב אינדיקטור למצב.

די ביטוי קצר, לעתים קרובות ביותר, כמו רבים חושבים, רגילים.ביטויים רגילים שעשויים להיראות על התצוגה הראשונה, כפי שאנו מתרגלים לקרוא, במפורש, במצב "אחרי סקס" קבל צליל מיוחד. נערות ליווי בראשון לציון

זה היה מדהים! כמו מעולה! אין מילים! זה היה מעולה! טוב מה אתה יכול להגיד? בכיתה טוב ורק! זה היה משהו מדהים. חיכיתי (-A) של זה, כפי שכולם מובנים, כל הנצח. יום לחיות לא לשווא. יש לי בחוזקה! לבסוף אהבתי את היצירתיות שלך עם השפה (לפחות חלק אחר של הגוף). איך לי מעולה! מְסוּגנָן! פשוט מהמם. ים של הנאה! רגשות יוקרה. זה היה טעים! פציית סקס אמיתית! מפוארים, נהדר! רק אקסטזי! אז אני רוצה להתלונן, אבל לא למה. מוּשׁלָם. רגשות בלתי נשכחים! ראדה זה גם עומד לחיות! אני רק לגעת באשר. אתה יודע בדיוק איך להתענג. אני אוהב את זה אתה עושה איתי. אני אשמור בראשי על זה, איך כולם יהיו אומללים,. זה היה בלתי נשכח. הנה זה אושר! הנאה יוצאת דופן. בגלל זה אני רוצה להיות איתך. סקס - אחד הכשרונות הטובים ביותר שלך. זה היה כל כך גדול שרק אין מילים. הו, לא משנה כמה חוזר שוב ושוב, ושוב, כפי שכולם מובנים, הרבה - פעמים רבות. תודה על האושר. אני רק בהערצה! צונאמי אורגזמה. בשר! סקס פזיז! סקס כזה הוא מתנה של גן עדן. אני מעריץ אותך! עדיף לא קורה גם. סקס בלתי נשכח! אתה צריך לחזור. בליס אמיתי. סקס אלוהי. נִפלָא. טוב יותר לא נוק. רק פצצה. שכר!

Просмотров: 428 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar