לונדון קיבלה תפנית אחרת בהשקפתה על מיניות. עם המודעות והעידוד של הגוף שלהם ועם הצורך בהפחתת מתח, אנשים רבים אימצו כמה דרכים חדשות לשירותי מין כדי לגרום להם להרגיש שוב חיים. חלה עלייה בלקוחות מכל השכונות הכוללות מפורסמים, דוגמניות ומנכ"לים.

מתוך כל מיני עיסויים לונדוניים, עיסוי טנטרה הוא אחד הפופולריים ביותר מכיוון שהוא מעודד קרבה פיזית ושליטה על האורגזמה או החסך הזמני במהלך ההנאה. זה כרוך גם בשימוש בדופק הנרתיק או בתנועות אחרות כדי לחזק את שרירי המחשב האישי של האישה, ובכך מסייע למשחק S&M או שימוש כשיפור מיני אצל נשים מבלי שהשותף המסכים יהיה מעורב בהליך באופן ישיר מדי.

בת זוג ממוצעת משלימה כשש אורגזמות בגוף מלא תוך פגישה של שעה עם מעסה גבר או נקבה אחת - שזה פי שניים ממה שהיא תחווה באמצעות אוננות בלבד

בחלקים מסוימים של הודו עיסוי טנטרי ( https://tkescorts.com/ ... Читать дальше »

Просмотров: 57 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)

עיסוי טנטרה בסידני (STM), עבור רובם, הוא חוויה מענגת וחושנית מאוד.

כמה מאפיינים נוספים של החוויה הטנטרית הם המוזיקה הרכה, אור הנר, או הקטורת ומגע ארוטי שובב או עיסוי כדי לרגש את בן הזוג.

נושא הסעיף: יתרונות מרכזיים של טיפול כירופרקטי

מילות מפתח במדור: טיפולי כירופרקטיקה

הקדמה: כירופרקטורים הם מומחים המפעילים לחץ על 'חוליות' או על עמוד השדרה שלך במאמץ לתקן חוסר יישור שנגרם עקב פציעות, תאונות או יציבה לקויה לאורך זמן. כדי להבטיח יישור עמוד שדרה בריא ותנועות אנו זקוקים לתנועה מתמדת לאורך החיים, כמו גם פעילות גופנית מספקת כדי לשחרר מתח

עיסוי טנטרה הוא חוויה טיפולית, חושנית ורוחנית שנמשכת בדרך כלל 2-3 שעות ותוכלו לצפות, או עכשיו, להרגיש את העיסוי באמצעות מציאות מדומה.

... Читать дальше »

Просмотров: 64 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 01.01.2023 | Комментарии (0)