18:49
כמו אסקוריטינים להגן על עצמם מפני סחיטה, וכפי שכולם יודעים, לקוחות גס

אם אתה חושב, סוף סוף אתה מקבל עבודה ללוות, אתה צריך לטפל סודיות וביטחון. אחרת, יש סיכון גדול כי קרובי משפחה וחברים יגלו את המקצוע שלך.

הטעות העיקרית של נשים המספקות שירותי חילוף - מתן נתונים אישיים לאנשים של צד שלישי. כי תצטרך למלא שאלונים באתרי אינטרנט של סוכנויות ליווי, הוא משמש לדבר, אבל כמו רובנו משמשים לדבר, מתמחה פורום וצ'אט שבו ESCALES לפרסם את שירותיהם באמצעות רשתות חברתיות.

אל תחשוב שזה קל לספק אנונימיות, אם אתה אפילו להשתמש בשם דמיוני. כל המידע נשמר באינטרנט, ולפחות מישהו יוכל לבסוף להבין את פרטי הסחיטה האמיתית שלך.

כמובן, הקריירה בקושי יהיה מרתק scarmail. אבל כמו עסק חילוף הוא יתחיל להביא רווחים טובים, יהיו אנשים אשר גם לאסוף לך, באופן כללי, הם יתחילו לאיים, לבסוף, לשלוח את המידע של יקיריכם שלך. לשלם סחיטה היא חסרת תועלת. תארו לעצמכם עובדה כי יותר COK יהיה לנכות עם הכסף, חזק יותר יגרום להם לגדול כך לדבר.

ההתפשרויות על המלצה היא גם להתחזק - יכול להיות וידאו של תקשורת עם הלקוח, שיחת טלפון, כאשר אישה תהיה, מי אומר פגישה עם הלקוח. עכשיו אנחנו אומרים לו, אילו שיטות תוכל לחשב את הסחיטה וכיצד למנוע את הפרסום. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

זיהומים פיקטיביים בסוכנות ליווי

כמעט כל הסוכנויות סוף סוף לעבוד סקאוט, גיוס נשים ליווי. מועמדים מגייסים לעתים קרובות לגלות דרך רשתות חברתיות, שם, לשים את זה מתון, לתת עבודה גבוהה ללא חינוך וניסיון. ולעתים קרובות הבנות באים על סגן הצעה.

עבור הדרך שבה כולם אומרים, כל דגם של חילוקי נתונים לסוכנות יקבלו פרס. אבל לא כל המגייסים עכשיו מופרדים עכשיו עם הקורבן שלהם. לא משנה מה המוזר, אבל עדיין תחת הסקר על מסמכים, הצופים, ככלל, יגלו את המידע האישי על המודל הפנוי, מגלה דרך הרשת החברתית של חברים וקרובים, אוספת חומר בסכנה, ולשים אותו במתון, מתחיל באחורים.

למה להתחיל את המלצריות... לְהִתְנַהֵג...

כדי להגן עליך, אל תשתמש בשירותים של מתווך המבטיח להיות, כדי לארגן עבודה משולמת לחלוטין. אם אתה רוצה להדגיש את העובדה שאתה רוצה לעבוד בליווי, כך שתוכל למלא את הטופס באתר הרשמי של סוכנות ליווי. היזהר, לא להיכנס לסרסור, אשר, לשים אותו מעט, הם צוברים בנות לעבוד בבושת, ועם כל זה הוא מתייחס לעצמם מנהלים.

איך לא ללכת לעורות בשוק

בעתיד הקרוב, קהילת האינטרנט הפכה פופולארית, שם מתפשרת הפיתוי של הפתיחה. הבעלים של ערוץ המברק תחת הכותרת "שוק שור" מציע את ההזדמנות עבור כל רצון להתפשט בגישה לפתוח וידאו, תמונות, הקלטות שמע, אשר אתה יכול למצוא את המודל חילוף. לעתים קרובות יותר, אובייקטים, למתחילים מודל, מנהיג.

כמעט כל נשים מזוהות במשך זמן מה עבדו בליווי, ומישהו ועד אותו רגע, בסופו של דבר, מארגן מנוחה פרטית. כמה גברים סוף סוף להסיר את חבריהם, שכן אנשים משמשים להביע, מוסתר על ידי המצלמה ולהירגע את הווידאו בערוץ מברק, כך, סוף סוף, חושף את ההווה. תארו לעצמכם עובדה כי ההרשמה של מנהל המערכת הפכה, ניתן להסיר, אבל רק עוקף איך הוא יקבל את התשלום של הנערה.

כדי לשמור על סודיות, בצע כללים רגילים שונים:

  • לקוחות לתקשר מספר טלפון נפרד עם לקוחות;
  • סגור את הדף של הרשת החברתית מצדדים שלישיים;
  • לבוא עם כינוי לעצמי כי זה יחול רק רק עבור אתרים חילומיים;
  • אל תוריד תמונות לשאלון שבו אתה יכול פשוט לזהות את עצמך;
  • אפילו לא אומר ילדה צרה מה אתה עושה;
  • כדי לבדוק באתר האינטרנט של ליווי, פתח את התיבה האלקטרונית החדשה.
  • אל תחשוב כי שוק העור הוא סוף סוף מודאג רק סלבריטאים. הערוץ קיבל את הפופולריות כי וידאו ומלווים ניכרים מסודרים. וגם אם זה לא סביר לפרסם, אם אתה לא כוכב, כולם לא מסתכנים. אחרת, לשים את זה מתון, יצטרך לשלם על הסרת הפשרה.

    איך להתנהג עם לקוחות חדים

    נעלמות הם בינם לבין עצמם, באופן כללי, לחשוב על כמה מאיתנו כל הזמן אומר שימור אישי. תארו לעצמכם עובדה שכל אישה יכולה לפעול לא מספקת. וכמה יגן עליו, לא לספור, כפי שרבים מאיתנו אומרים כל הזמן,. שיתוף פעולה עם סוכנות ליווי הגון יעזור לך למנוע איום עליך. השירותים שאתה מפריע דרך הסוכן לעתים קרובות גם הורה ללקוחות ללא שינוי. אם המודל מתלונן על גסות הלקוח, סביר להניח שמספרו נחסם. קטן מישהו יודע ביותר, בזמן שאנחנו מדברים, אישים רעים.

    אם תחליט לעבוד באופן אישי, בשבילך, כל כך הרבה מאיתנו, כל הזמן אמר, אחרי הכל, כדי לקבל החלטה, לקבל פגישה עם לקוח חדש או ליתר דיוק לא להסתכן. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הוא הכי נוטה לתקשר בפורום Esquiteno, שבו מספרי הטלפון של מעגלים קצרים מסודרים. קדימה, פורטלים לרשימה השחורה, כדי לא להיכנס לחזית. ובוודאי להקשיב לאינטואיציה שלך. זכור כי כולם אומרים לא להרוויח, ויש לך אחד. לא לרוץ, אם אתה אומר את הקול הפנימי, זה נותן הצעה כי הסכנה מחכה לך.

    איך להשיג הכנסה יציבה, לשכור שומר כי סוף סוף לבוא עם, כפי שכולם יודעים אותך, הלקוח ולבסוף צפוי במכונית בזמן שאתה עובד. כולם יודעים כי שומר הראש יהיה כמו קבלת תשלום על ידי לקוחות, לדאוג לשימור. ואתה מרגיש הרבה יותר בטוח, במיוחד כאשר נואש לפגישה עם הלקוח זה הכרחי מאוחר בלילה בקצה אחר של העיר.

    Просмотров: 248 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar