עיסוי ארוטי הוא לא רק שירות. זהו אחדות פיזית, רגשית ורוחנית חלקית של שני אנשים. ביצוע מכני של מניפולציה לא יוביל להשפעה שלילית ולכן העשייות צריכות להיצמד כמה כללים במהלך הפגישה. כבר כמה אלפי שנים עיסוי EROM נחשב לאמנות מיוחדת שאינה ניתנת לכולם. טכניקות עיסוי כתבו ספרים שלמים, ואפילו עכשיו במאמצים סלונים הם הוראות עם תיאור מפורט של התהליך.ההמלצות הבסיסיות יסייעו לספק את הלקוח בהנאה מקסימלית.

Eromassage צריך להירגע יותר מאשר מרגש

עכשיו העיסוקים יש הזדמנויות רבות לשליטה של ​​אמנות המנגנון. ישנם ספרים, הדרכות וידאו, כיתות מאסטר, אתה יכול אפילו לבקר קורסים מיוחדים. כדי לספק את ההנאה של אדם, אין צורך לשתוק הכל, בחזית לעקוב כמה כללים פשוטים. כל השאר יבוא עם ניסיון.

עיסוי ארוטי אינו שירות אינטימי. מטרת ההפעלה היא הרפיה מקסימלית והרפיה, ולא התרגשות, גם אם היא גם משחקת תפקיד חשוב, אבל יותר ברמה הרגשית. מה יש להגיע לעיסוי במהלך הפגישה:

  • מתעורר פוטנציאל המ ... Читать дальше »
    Просмотров: 3431 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

    גבירות וגברים גם לבחור השותפים מבוססים על האינסטינקטים והריח של מין, שמגיעים באופן בלתי נראה, קוק הוא נהג להיות לידי ביטוי, כל אדם על פני כדור הארץ. סומו הוא כמובן ריח זה של איך אנחנו רגילים לקרוא, כל אדם אישי וייחודי, אולי כדי למשוך כמו כמעט כל האנשים ורק כמה אנשים מארוג (אלפים) אנשים.

    התוכן של המאמר

    1 סקס ריח בעולם המודרני 2 מריח ואיך אנחנו תמיד מדברים איתך, סוף סוף היגיינה 3 תכונות כמו שאנחנו מבטאים, ריח של נשים של סקס ותפיסה של ריח זכר 4 אפרודיסיאקי 5 תהנה הפופולריות של ריחות שלא יעזוב, כפי שנבלה בכל עת, אדיש לאדם הראשון

    ריח של סקס בעולם המודרני

    האיש הוא גם בעל חיים, ו הבחירה של השותף האידיאלי ליצירת המשפחה ועבודתו של צאצאיו בסיסי, כמו בעלי חיים אחרים - ברמת האינסטינקטים. הדבר הכי חשוב האם השוואה פיזיולוגית וביו.

    למרות סטנדרטים של יופי תמונות חיצוניות יפות יותר, כמה אנשים, בסופו של דבר, נמשכים על ידי הפופולריות אישיות לא טיפוסית לחלוטין. הכש ... Читать дальше »

    Просмотров: 5553 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)

    אם אתה לגמרי לא כל כך מזמן, זה נכנס לתוך היקף הפנאי כמו רקדנית, כפי שכולם אומרים, ז 'אנר ארוטי, זה יעבור הרבה זמן בזמן שחלמת איך הכל מסודר מבפנים. במקצוע זה יש דקויות רבות והיבטים כי סוף סוף צריך לדעת עוד לפני, כפי שרובנו התרגלו לדבר, טוגו אותך שתף את סף המועדון וללכת למקום. אולי מה הזהיר - פירושו חמושים! נראה כי המאמר מוצג על ידי כמה, כפי שכולם אומרים, את העצות הדרושות עבור מחשפנים מתחילים. מידע זה יהיה מאוד להקל על העבודה כיצד השבועות והחודשים הראשונים הפכו לידי ביטוי.

    אחד. שים לב כי גברים מעריץ חדש

    באופן מסורתי, האורחים הולכים להראות רקדנים חדשים לחברה, כי הם נותנים עצמם חוסר ניסיון נוקשות קטנה על הבמה. אבל כמעט כל הנציגים של הרצפה החזקה למצוא את זה מאוד יפה, אבל, כפי שכולם יודעים, ולכן, הוא הורה לעתים קרובות יותר עבור אלה בנות שירותים נוספים להתמכר תה טוב. החל את זה "שבב" כדי להרוויח כיצד להרוויח כסף בשבועות הראשונים של תעסוקה מתקדמת ... Читать дальше »

    Просмотров: 2613 | Добавил: loycell0bspe | Дата: 12.07.2022 | Комментарии (0)