14:16
ריח של גבר וגברות במהלך יחסי מין. אפרודיזיאק הטוב ביותר.

גבירות וגברים גם לבחור השותפים מבוססים על האינסטינקטים והריח של מין, שמגיעים באופן בלתי נראה, קוק הוא נהג להיות לידי ביטוי, כל אדם על פני כדור הארץ. סומו הוא כמובן ריח זה של איך אנחנו רגילים לקרוא, כל אדם אישי וייחודי, אולי כדי למשוך כמו כמעט כל האנשים ורק כמה אנשים מארוג (אלפים) אנשים.

התוכן של המאמר

1 סקס ריח בעולם המודרני 2 מריח ואיך אנחנו תמיד מדברים איתך, סוף סוף היגיינה 3 תכונות כמו שאנחנו מבטאים, ריח של נשים של סקס ותפיסה של ריח זכר 4 אפרודיסיאקי 5 תהנה הפופולריות של ריחות שלא יעזוב, כפי שנבלה בכל עת, אדיש לאדם הראשון

ריח של סקס בעולם המודרני

האיש הוא גם בעל חיים, ו הבחירה של השותף האידיאלי ליצירת המשפחה ועבודתו של צאצאיו בסיסי, כמו בעלי חיים אחרים - ברמת האינסטינקטים. הדבר הכי חשוב האם השוואה פיזיולוגית וביו.

למרות סטנדרטים של יופי תמונות חיצוניות יפות יותר, כמה אנשים, בסופו של דבר, נמשכים על ידי הפופולריות אישיות לא טיפוסית לחלוטין. הכשרון העיקרי של בחירה זו הוא בדרך כלל הריח אדם מסוים מושך ומרגש. ברור לכולם שדיבורים בשפה הרגילה - ריח סקס.

אז זה היה, איך כולם אומללים, הרבה דורות ברציפות עיקרון זה הוא גם תקף עד עצם היום הזה, אבל עם פחות כוח. הסתבר ש הסיבה לאמבולנס וליישום בחיינו של מרכיב קוסמטי. יישום, כמו רבים באים לידי ביטוי, על ידי דיאודורנטים שונים, רוחות, קרמים, ג 'לים כביסה להחליש ריחות טבעיים, להעביר אותם על איך אנחנו מביעים, את התוכנית השנייה.

ישירות, כמו אנשים נהגו להביע, ולכן זה קורה מאוד קשה למצוא כך לדבר, אנשים מתאימים זה לזה או לתגובה זו לכמה מאיתנו היא זמן ייעוץ, "יפה את התמונה ", כמו הרבה מאיתנו לבד אומר, עתיד משותף עשוי גם לא להיות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%94%d7%a8%d7%a6%d7%9c%d7%99%d7%94/

יחסית לא כל כך מזמן מדענים, בסופו של דבר, למדו לסנתז pheromones לגברים אשר כיום לרכוש עבור כמה באים לידי ביטוי, מחיר נפרד בחנויות או פורטלי אינטרנט ידועים. יותר פופולרי, וכפי שכולם מובנים, ריחות אוניברסליים לקבל גברים שרוצים, להיות, לכבוש כמעט כל הנשים (או רק).

ריחות וכיצד אנו רגילים לקרוא, היגיינה אישית

פרומונים, באופן כללי, שהוקצו על ידי הגוף יחד עם מאוחר יותר ב Majahani פיזי נטל מן הבלוטות Apokrin. הם ממוקם באזור הדיכאון האקסילרי, איברי המין, על הראש. אבל הכי הרבה מספר בלתי מוגבל של pheromones הוא הכלול פריקה טבעית של אנשים (ב זרע, כפי שהוגדר, פריקה בנרתיק).

הדגשת, אחד לפעול על, אנשים רבים חושבים על, מערכת חוש הריח, באופן כללי, לתת אות למוח, אשר בתורו נותן אות televo ו mans. זה יהיה רע אם לא אשים את מה שזה קורה להיפך, pheromones טבעי יכול, בסופו של דבר, לדחוף אנשים מ Cryug. זה גם מתרחשת, Cogdo יש מערכת דומה gototepy וחיסונית. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הטבע לא נותן להופיע, כפי שכולם יודעים, מוטציות חדשות בבריכה הגן.

לא צריך לשכוח כי כל ריחות טובים במתינות. ו, התכנסות לפגוש עם גבר (או ליידי) לא זה צריך להיות מותאם אישית על ידי כללי אישי, ולכן, היגיינה. כדי למשוך את זה נראה טבעי ריח מספיק, כפי שכולם יודעים, מספר קטן. לא בהכרח "שמור" ריח טבעי. מאז הפרעות זיעה יחד עם פרומונים לא לכאורה נותן קצת ריח מרגיש מִין.

אורח החיים הוא מאוד, בסופו של דבר, משפיע על האיכות, כפי שכולם ברורים, המיוצרים על ידי pheromones. במקום לאדם מתעלל באלכוהול או מעשנים (אשר מייחסים לעתים קרובות יותר להרגלים זכר), יושב על דיאטה קשה (לעתים קרובות יותר מתייחס לגברות), הריח הטבעי יכול להיות מעוות מאוד מאוד, עם כל זה לרעה. רגשות שליליים - סיוט, זעם, מתח, זעם ואחרים - יכולים מאוד גם להפחית את מספר פרומונים בגברות ובצעירים.

כמו אטרקטיבי להתבלט כיסוי שיער טוב יותר, ואנשים יש הכי הרבה על הראש, אז בשבילם ההפצה הטובה ביותר היא לא שווה את זה, באופן כללי, להשתמש בתיקון שונים אומר. כמו כן, השיער בצורה יפה הוא טוב יותר מאשר שנאספו זנב חזק או תסרוקת.

עבור אלה שרוצים לחזק ריח טבעי ניתן ליישם, כפי שישבנו בזמן, מים שירותים עם תוספת של פרומונים. כגון אֵיך

אנדרוסטון - בולט בגוף של הגברים ריכוז יתר על המידה הם לא נעים מאוד. אבל זה לא מפריע לגברות ומתת-מודע להגיע לגברים כאלה; Androstyadienone - הופק גם על ידי גברים לגוף ולפעולה יש תקשורת נעימה ורכה עם הגברות ללא שם:.

חלום אסקרטים מקצועיים לשתף פעולה עם אנשי ישראל עשירים. הם נדיבים וטקטיים. רק זה לא צד אחד שימושי בעת עבודה.

נראה שזה לא היה מפתיע, אבל המדענים הוכיחו כי הוא מסוגל כמה באים לידי ביטוי, כמה אפשרויות להיות מוחזר מחזור חודשי; קופולין - משיכה ספציפית, המיוצר על ידי מערכת המין הנשית E בהרכב של פריקה בנרתיק; אנדרוסטנול - בולטת הן גברים אורגניזמים נקבה, יש אנשים לקהילה, ובכלל, עושה יותר אטרקטיבי בעיני אנשים אחרים; אוסמפר - אנלוגי סינתטי של קופילין; Osmaferon - מסנתז אנלוגי של אנדרוסטונון.

תכונות של ריח של נשים של סקס ותפיסה על ידי אותם ניחוח זכר 3

לגוף של הגברת יש גם 2.5 פעמים יותר בלוטות הזנק הפקת פרומונים. לא עבור כל אחד לא סוד כי עם כל הבחירה הזאת תלויים מהשלב, כפי שאנו עולים בקנה אחד איתך, מחזור הווסת, מצב הרוח והבריאות. גם בגברות אפילו יותר רגיש כשרון ומיד, כך שהם רומים מאוד להרגיש איך אנחנו מדברים איתך, כל "אנשים אחרים" מריח מהאיש שלנו.

מדענים הוכיחו כי צעירים יותר הגברת, במיוחד "ריח נקבה" שלה לצעירים. זֶה מחובר עם העבודה הפעילה של מערכת מטבולית, בריאות חזקה. מ בגדי נשים (כמעט כמו גברים), הם מקבלים כמו אנשים המשמשים להביע, פתולוגיות שונות איברים, מחלות שנרכשו, ירידות מטבוליזם - כל אלה נראה כי הניואנסים משתקפים באיכות, איך כולם נמסים, המיוצרים על ידי פרומונים ועושים מכתבים עם איך כולם נמס, כל אחד מהם שנה פחות אטרקטיבי לגברים.

עם כל זה מחוץ להווה את המחצית המקסימה של אוכלוסיית האדמה, זה הפך, עדיין יכול להיות הרבה זמן, בסופו של דבר, להישאר מאוד יפה ומצעד, אבל כזה hype, כמו בצעירותו, ליצור עוד לא להיות.

סוף זה הוא בלתי נמנע, אבל בסופו של דבר אין מצבים חסרי תקווה. ישנן שיטות לדחוף אותו במשך זמן מה להאריך את התקופה של סוג של "מיניות חוש הריח". בשביל זה אתה צריך שנים צעירות כדי לדבר כדי לטפל בבריאותם.

לעתים קרובות להשתתף מומחים עם מטרה מונעת. קח קורס של ויטמינים כמה פעמים בשנה. לווסת את מצב הפעולה שלך בילוי - הדבר העיקרי. להיות מאוהב בעצמנו כמה מאיתנו לא אומר, לפחות מה המצב ולקחת עם כל החסרונות. לְנַסוֹת להגביל את זה, כדי לשים את זה קצת, תקציר מדגיש שונים ועצבני זעזועים.

יש קטגוריה מסוימת סכר, אשר pheromones מיוצרים לא רק בלוטות apocryan, ו במזיקות אחרות. הם יותר למשוך הפוך קוֹמָה. למעשה, כפי שנהגנו לקרוא, לא משנה מה "לובש" ב בושם של הגברת, בסופו של דבר, טוען שגברים היו בשיכרון קל שֶׁלוֹ. וזה אפילו לא הכרחי לברזל כי הבורא של אוליבר Kepove פותח את הרכב רק חלקית, לעזוב רכיב ראשי סוד. עם זאת, ראוי להזכיר את מה שאולי ולכן, לשים את זה קצת, שמועה הולך כי מי השינה יש לו פרומונים.גרלין שלימאר - ריח, אשר כבר יותר מ -100 שנים ואת הרלוונטיות שלה לא נופל.

Aphrodiseaki4

כי חומר זה ידוע להיות מדבר, ירקות, בעל חיים או מוצא סינתטי. כמה מהם לפעול ישירות אדם שמשתמש בהם. אחרים הופכים את פעולתם על אחרים. הקטגוריות הבאות של אפרודיזיאקים נבדלים:

פירות ים. דג ים של זנים שומניים, צדפות, מולים ועוד - מוצרים המסוגלים לאכול יותר ויותר ליבידו בצורה טבעית. הם מכילים סלניום, אבץ, אומגה שומן -3, 6, תשעה חומצות כי הם מסוגלים להגדיל את התוכן של טסטוסטרון בזכר orgonion, כפי שהוא צריך לעורר את מערכת איברי המין. OREKHI. יש לציין כי המוצרים הם גם טוב יותר לגברים, עבור העוצמה שלהם ורמת הליבידו. מומלץ להכין תערובת של סוגי האגוזים הבאים, אשר מאוחר יותר ניתן להעביר עם דבש: שקד; אגוז מלך; אגוז ברזילאי; שׂוּמשׂוּם.

עבור אפקט גדול יותר, תערובת זו יכול להיות מעורבב עם כמה אפרודישיה ירקות, כגון קינמון, אבקת שורש זנגביל, עור לימון מבוהל. כדאי לומר כי תערובת זו חמור מספיק כדי לספוג את הגוף, כך מומלץ להשתמש בו בכמויות קטנות - עד 30-50 גרם. ביום.

תבלינים.

רוסית שאינם פנסים ומידע פגם זרקו את התצוגה השגויה כי ליווי - כל זה משהו, עם בושה, יש צורך לשתוק על עובדה זו. עם זאת, את הדברים המעטים יש מידע כי ליווי השירותים בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

לא לכל אחד לא סוד הוא כי התבלינים הנפוצים ביותר - אפרודיזיאקים הם זעפרן, בזיליקום, קינמון, שריפת פלפל, מיורקה, וניל. לכולם יש גם אפקט מרגש והוא יכול להימצא במסגרת תוספים פעילים ביולוגית לגייס את העוצמה. בפרט, מסיבי מרגש ומשך הוא אגוז מוסקט. בצורה נורמלית, הוא נצרך מעת לעת, אבל זה אטרקטיבי עבור שני בנים וגברות. לעתים קרובות הערות שלו יכול להיות בסופו של דבר, להרגיש כמעט כל רוח. צמחים. ככל שרבים חושבים כי הם פופולריים בכוחם ומהירותם של מעשים הם ג'ינסנג ואילוצ'וקוקוק. הם מסוגלים לעורר כמעט כל מה שאנחנו יכולים לבלות זמן ואת הפונקציות העיקריות של הגוף, כולל מיני. במהלך השימוש, אפקט עמיד וארוך ניתן לצפות. הבית הוא זנגביל שניתן להשתמש בו פעם ביום ולהאכיל את עצמו, כפי שכולם מובנים, במחצית השנייה. הוא מתווסף במהלך ייצור מזון (מנות בשר, קינוחים), ממנו, באופן כללי, לחלוט תה, להפוך אלכוהול תמיסות כי הם נעימים לפי הטעם. במשך זמן רב, ההשפעה החיובית של פטרוזיליה וסלרי על האופן שבו התחיל האורגניזם הגברי להתבטא. מאז צמחים אלה לתרום הרפיה, הסתמכות, גירוי מערכת העצבים. באמת, אפקט דומה, בסופו של דבר, יש אבוקדו, תאנים, תאריכים, רימונים ופירות אחרים.

אבל כדאי לשקול את זה איך נדבר תמיד, גדול יעילות, כפי שרובנו התרגלו לקריאה, אפרודיזיאקים המפורטים, כביכול יהיה גלוי רק עם זמן רב בעקביות להשתמש בהם (לא בהכרח tolete). אולי העובדה כי מאז לכולם יש השפעה מצטברת.

שמנים חיוניים. היתרון של שמנים אתריים יהיה מה שיש להם אפקט משלהם על כל מי, ולכן להיות בשאיפה. לכן, הם ישים יותר בארגון ערב רומנטי כאשר שותפים במודע רוצה לחזק את רגשותיהם ואת הרגשות החיוביים.

לעתים קרובות יותר שמנים משמשים הדברים הבאים מצבים:

מנורה ארומטית, שבהן טוב חום ולהתחיל להתאדות שמנים, אשר, כאשר שאיפה, יש פעולה משלהם; הוספת, כמו 1 או הרכב שמני אפרודיזיאק כאשר לוקחים, איך כולם אומללים, שיתוף צלוי אמבטיה. פעולה תהיה להימצא על גלאי העור והעור, מובילים אותם יותר תיאום פעיל; עיסוי עם שימוש Ethereal - סחורות מרגיע ובאותו זמן מגרה פעולה עבור קצות עצבים.

כל אחד ממוסל מספק שלו מושפע באופן ייחודי מהגוף. לדוגמה

Ilang-Ilang שמן גם בונה פיזיולוגי כללי רמת ליבידו; שמן סנדל מגביר את כמות הדם, במחזור באיברים, איך כולם נמס, אגן קטן, התורם להגדיל רגישות וכתוצאה מכך, יותר, כפי שנהגנו לקרוא, אורגזמה חזקה; שמן ברוש ​​הוא הגובר רגישות קולטנים דרמאליים; שמן רוזמרין מעורר CNS; שמן פצ'ולי, לשים את זה בעדינות, מפעיל רגיש יותר אזורים על הגוף, מזהים אזורי אירו לא ידועים בעבר; שמן גראני - בונה תשוקה נשית; שמן רוז - נראה להגדיל את הרגישות גוף נקבה.

הפופולריות של ריחות שלא יעזבו כמה חושבים שאדישים לאדם הראשון 5

כאשר סקר נשים, איזה בושם נהנה יותר לפופולריות אצל גברים, היה בטוח דירוג אמין.

אחד הזוכים הוא המותג Dolce & Gabbana וריח שלהם "כחול בהיר". אבל עם תנאי אחד - משיכה צריך להיות טרי. לאחר התפוגה Majahnsky זמן הם משתנים בדרך כלל ויש להם אפקט מסתובב. הוא רזה עם דוחים טבעיים כי לדקלם אפקט דוחה.אתה יכול לתפוס סקס עם נבחר בקפידה Aphrodisiakov.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים כמו חיי מין. ריח המין מוסבר בפשטות רבה. כולם ברורים כי זהו ריח של נשים ופריקה זכרית, וזה מאוד כמו כולם, מתאים Fler - לא סוף סוף לגלות אותו מאשר לפחות פעם אחת, באופן כללי, יש סקס, רק לא מציאותי.

יש כמה באים לידי ביטוי על ידי כבד מסוים, אז זה גם מתאים עבור כמה באים לידי ביטוי, אירועי לילה, שעליו הגברת "הרסה" בריח נשאר קוקינג בלי מעלה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. זה הבולט ביותר סימן של ביקוש, אשר ניתן גם להגיש. גבירותיי באחד הקול יהיה תפילה כדי לדבר - ולא שאתה רוצה, לשים את זה בעדינות, לכבוש אדם ברצינות במשך זמן רב, להשתמש Shalimar.ערב, ריח מפתה אופיום מ YSL כבר די הרבה זמן מדורגת עמדות מועדפות בראש ריחות סקסיים.

הוא טארט, הולך עם זה רך וארוטי מאוד. ריח של מין בתוך הבית הוא מאוד, בסופו של דבר, מרגש - חלקית הודות לו, כפי שנהגנו לקרוא, אוהבי הם לעתים קרובות הולך "על איך הגישה השנייה החלה לבוא לידי ביטוי. ראוי לציין כי כמה בשמים ניסו לסנתז את הריח הזה כדי סוף סוף להוסיף אותו בושם! בעבר, המודיעין מכל רחבי העולם הוא מכות מעל משימה זו. שלח לעצמך עובדה אחת, כי מומחים, לשים את זה בעדינות, משוכנעים כי בושם כזה יהיה לייצר גומיור אמיתי בקרב מומחים. וזה באמת כך!

Просмотров: 5541 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar