14:16
למעלה 15 טיפים למתחילים חשפנית

אם אתה לגמרי לא כל כך מזמן, זה נכנס לתוך היקף הפנאי כמו רקדנית, כפי שכולם אומרים, ז 'אנר ארוטי, זה יעבור הרבה זמן בזמן שחלמת איך הכל מסודר מבפנים. במקצוע זה יש דקויות רבות והיבטים כי סוף סוף צריך לדעת עוד לפני, כפי שרובנו התרגלו לדבר, טוגו אותך שתף את סף המועדון וללכת למקום. אולי מה הזהיר - פירושו חמושים! נראה כי המאמר מוצג על ידי כמה, כפי שכולם אומרים, את העצות הדרושות עבור מחשפנים מתחילים. מידע זה יהיה מאוד להקל על העבודה כיצד השבועות והחודשים הראשונים הפכו לידי ביטוי.

אחד. שים לב כי גברים מעריץ חדש

באופן מסורתי, האורחים הולכים להראות רקדנים חדשים לחברה, כי הם נותנים עצמם חוסר ניסיון נוקשות קטנה על הבמה. אבל כמעט כל הנציגים של הרצפה החזקה למצוא את זה מאוד יפה, אבל, כפי שכולם יודעים, ולכן, הוא הורה לעתים קרובות יותר עבור אלה בנות שירותים נוספים להתמכר תה טוב. החל את זה "שבב" כדי להרוויח כיצד להרוויח כסף בשבועות הראשונים של תעסוקה מתקדמת.

2. להיות מתאים

אל תצפו ללקוח, באופן כללי, יציעו לך ותבקש תחנה פרטית.אתה חייב לעצמי, לבסוף, כדי לעשות את זה רוצה ללכת עם איך אנשים משמשים להביע אותך בחדר VIP. יושב על כיסא בפינה, כסף רבים לא תרוויח. ולכן לתפוס בתפריט משוגע שיניים ולהתחיל כפי שהיו ללכת מסביב לשולחנות, באופן לא בולט כמו מציע שירותים נוספים.

3. ואולי אפילו לא צריכים להגיד את זה פחות גסות - יותר סקס

כך ששני עמיתים ולקוחות מכובדים אותך, מתמקדים במיניות, ולא לגסות. תחשוב טוב איך אנחנו מביעים, המראה שלנו. אם הציד של משהו נועז, אז זה לא בהחלט כדי למזער את מספר הפרטים של הבגדים, זה בהחלט לדבר עם התלבושת ביותר לצרף, כפי שהיינו לדבר אקזוטי.

4. להתבונן מוזר רק "חוקי ריקוד"

במועדונים מסוימים פועלים כפי שהיו, הכלל הוא שהרקדן מחויב להיות טופלס לשיר השני, וללא ניסה לשלישית. שים לב כי אתה בהחלט להבהיר את ההיבט הזה בעת עבודה לעבודה. אבל, אם זה לא מקום אופנתי טוב יותר, אז אתה יכול לעבוד רגוע בקצב נוח.

חָמֵשׁ. שטח אחסון

בהחלט הכרחי, זה היה צורך לטפל במקום שבו אתה תהיה כך לדבר עם לאסוף כסף עבור שירותים נוספים וטיפים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי לעתים קרובות ביותר חשפנות משמשים, כמו אנשים רבים חושבים, רופף תחבושות עם כיסים. אפילו האורחים יכולים גם לשתות חשבונות שם. אפשרות זו היא הרבה יותר טוב מאשר איסוף קרנות בגנטיות או חזייה. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%a8%d7%9e%d7%aa-%d7%92%d7%9f/

6. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שהכנסות הראשיות במסדרון, לא את הסצינה

זכור כי איך אנשים התרגלו לפרוץ, כמה מועדונים, בסופו של דבר, לא משכורת. בנות ידועות מזמן עבור סצינה ללא תשלום. זוהי רק כמה חברת שיווק מתחמם ללקוחות, ומאוחר יותר חשפנות, לשים את זה קצת, לרדת לאורחים ולהתחיל להרוויח.

בנות מתקבלות לריקודים פרטיים, שירותים נוספים מתפריט מיוחד, גם צריכה - "חתירה" אורחים על משקה ומכלי בר. מכל זה, הממשל של התחנה, בסופו של דבר, לוקח אחוז מסוים, השאר סוף סוף להחרים חשפנית. כפי שלא היו מוזרה, אבל על הטיפים, אשר אורחים נותנים במהלך הריקודים, בדרך כלל אף אחד לא טוען. כולם יודעים את זה, אבל כל הפרטים של התשלום טובים יותר, בסופו של דבר, להבהיר לפני כן, COC אתה תהיה מוכנס לעבודה.

7. Smirk הוא הראשי

חשפנות כל הזמן צריך לחייך כדי לדבר. ישירות יועצים ומנהלי מכירות. במועדונים מסוימים, אפילו קנס הנוכחי שנקרא "אבן אדם". אין ספק אם יש גרגר רציונלי, כי הגיחוך מסייע להקים קשר עם הלקוח, מצב רוחו יעלה, ולבסוף פירושו סיכוי נוסף שבסידור טוב של הרוח הוא יעזוב מחצית משכורתו שלו מוֹעֲדוֹן.

8. זמן -

לדעת על עצמי את העלות לא יוצאת ללקוחות, להתפשט מהר מאוד. אם האיש רואה גם שאתה מוכן להסיר את המכנסיים עבור 100 רובל., אז הרבה בסטרפטיז הוא בהחלט לא, בסופו של דבר, להרוויח. כולם יודעים כי זמן למשוך, חימום ההתלהבות שלו לעצמו ולעשות אורח גם להוסיף יותר, כפי שכולם יודעים, טיפים, כך שהוא רוצה רוצה.

זכור כי סוף סוף, אין סכום קבוע לכל אחד, כמו בראשות, הסיר את הפרטים של הבגדים, ולכן, לנסות לשלוף את מקסימום של טיפים לכל דבר. אם אתה רואה שזה לא להגדיל את ההימור לא מוכן לתת יותר, אז פשוט ללכת לשולחן אחר.

תֵשַׁע. אלכוהול ללקוחות ביישנים

כמה גברים מפחדים מבעלות וקשה להם לשחרר. אם אתה רואה אורח סחוט, אז פשוט בא ליד השולחן שלו, כפי שכולם אומרים, כמה משקפיים אלכוהול. משקה נורא יאפשר לו להיות נועז יותר כדי לדבר, וכמה מתבטאים, המחווה הטובה שלך יהיה מוערך כמו גישה אישית. באופן ספציפי, את חשפנות וגם יש לקוחות ללא שינוי אשר להשאיר הכי הרבה אנשים חושבים, טיפים נדיבים.

10. כולם יודעים איזה תשלום

עבור כל שירות, לנסות לשלם קדימה, בין אם זה מיקום, כפי שכולם יודעים, תפריט מיוחד או ריקוד פרטי בחדר wp. האורחים במועדונים יכולים, כפי שאנו מביעים, קלים או אפילו ביקשו להתבטא, שיכרון חמור, ולכן לא ברור מה יקרה לסוף המספר. אני באמת רוצה להדגיש מה עדיף לא להישאר ללא כספים.

אחת עשרה. בגדים בבדיקה, נעליים וקוטב מול הריקוד

ב סטריפטיז, דברים הם מאוד קשה עם המתחרה. בנות שופכות את ששת השישים בשמן, מקלקלים את התלבושות, נבדקו עקבים על הרצועות. כל אלה שבידים יכולים להסתובב, KOC הוא potituted להיות לידי ביטוי, החמיץ Outlet על הבמה, אובדן של רווחים ואפילו פציעות. יש לציין את התקציב, ערמומי E כל הזמן מאמין בתלבושת ולמקום העבודה לפני הביצועים.

12. להיות סוג של הפסיכולוג שלך

אז זה הרבה סוף סוף להרוויח כסף על איך אנחנו כל הזמן מדברים, עצה וכל השירותים, אתה צריך להיות מסוגל לנחש למה באותו אורח הגיע למועדון. מישהו פשוט יושב ומביט, אבל עם כל זה, אפילו מאה מופרז לא ישלם חשפנית. את השאר, באופן כללי, לקבל חבורה של כסף מוכן לבזבז את זה נכון ו משמאל. כולם יודעים כי אלה הם לקוחות ספציפיים, אתה חייב להיות מסוגל לומר זאת לדבר מתוך הקהל, כדי לא לבזבז זמן על לוחות freebies.

13. שמור את כל המחאות

לקנות תחתונים לנאומים או את הנעליים החדשות ביותר? בהחלט לשמור על כל המחאות. כמה מועדונים סוף סוף לפצות רקדנים למבוכה על בגדים מתכלים, גם לספק שירותים חינם ומספרות. כולם יודעים שהכל פשוט תלוי בקריטריונים מסוימים של הקמת שיתוף פעולה.

ארבעה עשר. מגע קפדטי ולקוח "על וו"

אם אתה רוצה לקבל טיפים מאדם, אתה רק צריך לתפוס את העיניים שלך ואיך לשמור על תשומת הלב לעצמך. להחזיק את הלקוח מן הקהל ולתת לו איך להבין שהוא "מיוחד". קבלת פנים כזו תקפה לאורחים. להלן, תאמין לי, אחרי כמה רגעים בהלבשה שלך, זה ייראה חדש כמו ביל פריך.

15. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי כל חומציות כל הזמן

בפרט, לנגב את הקוטב. זכור כי הבנות לרקוד לחלוטין, כפי שכולם יודעים, חשופים ולא מובנים, במקומות מסוימים רקדנית הקודמת שפשפה פילון. זו רק שאלה של היגיינה אישית. גם לעשות עם מכשירים ושמלות לשימוש כללי. אם בכלל אין יכולת, בסופו של דבר, לשטוף את התלבושת, אם כי אני מנגב אותו עם מפיות רטובות ומייבש יבש.

בעקבות זאת, כפי שרובנו התרגלו לדבר, עצות רגילות, תוכלו להירגע מבעיות מיותרות שעשויות להופיע בעת עבודה במועדון הרצועה. אתה צריך להגיד את זה עם הנוכחי, אתה תהיה אדון לשכון, כפי שהוא כדאי, לעבוד בנוחות וליהנות המקצוע שלך, כי סטריפטיז הוא אמנות אמיתית.

Просмотров: 2528 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar