13:06
שיטות אמיתיות של רווחים קלים לבנות
כדי לקבל הכנסה טובה יציבה, אתה לא צריך ללכת משחר אל שקיעה. יהיה לך כסף הרבה זמן פנוי להקדיש אותו לשיפור עצמי, עלייה בחינוך, לשפר את המראה ואת הפרמטרים של הדמות. אתה יכול לבקר מועדוני כושר עלית, סלוני ספא, להשתמש בשירותים של הקוסמטולוגים הטובים ביותר, להתלבש בוטיקים אופנתי, בעוד החברים שלך שאינם יודעים על כל הסודות של רווחים קלים לבנות, לעבוד בעבודה.

אל תשכח לנסות מיד במספר כיוונים כדי למצוא גברים עשירים נדיבים, להסכים לתת לך כסף בדיוק ככה. החל מודעות באתרי אינטרנט עם שירותים לא מקוונים, חפש חסות דרך האינטרנט, למלא את הפרופילים על התוכן של התוכן, לחשוף מדבקות עם מספר הטלפון שלך על השמשה הקדמית של מכוניות יקרות - אתה לעולם לא תדע מראש היכן לירות.

את סיפורי הבנות אשר מקבלים הכנסה גבוהה

אלנה, בת 25: עבדתי בליווי כאשר הכרתו עם לקוח עשיר, רציתי לקחת אותי לתוכן. הוא שילם לי דירה נפרדת, נתן את כרטיס האשראי שלו, הציג את המכונית כדי להקל על העיר. תמיד היה לי מזון מקרר מלא, קניתי בגדים יקרים, בילה באופן קבוע בזמן בספא. ולמרות שהיחסים נמשכו זמן רב, זה היה חוויה מצוינת. בנוסף, היה לי מכונית, ואני גרתי בדירה מפוארת במשך שנה שלמה. עכשיו אני מבלה webinars לבנות שמחפשים עבודה יציבה גבוהה.

Nastya, בן 28: כמעט סובבתי 18 כשהחלטתי שאני אחפש וולגריות שומן עשירה לפרוץ מעוני ולהתחיל לחיות בדרך כלל. לשים פרסומת באינטרנט, אשר מוכן להיות התוכן עבור ג 'נטלמן מוצק, טעון התמונות הטובות ביותר שלה, והם החלו לקבל הצעות. לא למהר, אם כי באמת רציתי להסכים על מתקרבת הראשונה. הלך על תאריכים למסעדות, יש מתנות נדיבות. אחד המכרים החדשים שלי הציע נינוח בחו"ל יחד על אתר נופש יקר. התברר שהוא ויכוח מכריע, והפכתי לתוכן. היינו יחד במשך 2 שנים ופרצו על היוזמה שלי כשהבנתי שאני צריך להמשיך הלאה. עכשיו יש לי סוכנות הליווי שלי כי הוא עוסקת בבחירה של דגמים עבור גברים מוצקים.

מרגריטה, בן 24: חלמתי על עושר מגיל הצעיר וחיפשתי אפשרויות לעבודה גבוהה לבנות. הוא נרשם על webinars של eSquiten, השתתפו אימונים, עוזר להתייחס, מילא את הפרופילים על אתרים, פיתחה פלסטיק, למד להשתמש קוסמטיקה. במשך זמן מה עבד כמו ליסר, עד שהוא למד על שיטת "דבק". עכשיו כל יום אני מבלה 2-3 שעות ולהרוויח לא פחות מ -10,000 רובל ביום. כמובן, זה לא כל כך הרבה כדי להתעשר. אבל אני לא מאבד זמן ובמקביל אני מחפש חסות עשירה, לשים תיק עבור אתרים שונים.

שיטות של רווחים לבנות "אדוקנג"

המהות של ההכנסה היומית היא פשוטה - אתה צריך לקבל לפחות 30 כשלים מגברים. כן כן, זה לא שגיאת הקלדה. אתה תאסוף זרים לא כסף, אבל כשלים. תארו לעצמכם כי המשחק הזה - זרים יותר מסרב לתת לך סכום מסוים, גבוה יותר לנצח. https://romantik69.co.il/%d7%a9%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%aa%d7%99-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99/

מה עם לקוחות... מי הם karaokes...

לצאת ברחוב ולקל לזרים עם בקשה לתת לך קצת כסף. זכור את המשחק של הילדים כאשר אתה מקל לחבר ולא לפגר עד שהוא מילא את הפעולה. גם לפעול עם זרים.

אתה צריך לפלוט אמון ולא לשדוד. אל תשכח שזה רק משחק. ואתה לא תאבד שום דבר בהחלט אם אתה מוותר לתת כסף. אחרי הכל, המטרה שלך היא לא נדבות לשאול, אבל כדי לאסוף כישלונות בבנק חזירון שלך. בביטחון להתקרב לרחוב לאדם שגורם אמון שלך, ולבקש כסף - 500, 1000, 2000 רובל.

אתה יכול לומר כי אין לך את הסכום לרכישת החלומות שלך - הלבשה תחתונה ארוטית, תיק, נעליים. במקביל, אל תשכח לעשות את העיניים של חתול מ "שרק", לשוחח בלי שקט, לקפל את הידיים בתפילה, מחמאות פריחה.

לא מקבלים את הסירוב מיד, לשאול עוד קצת, דבק, אז פשוט לא לחזור. לפעמים אתה צריך לתת את interlocutor כמה דקות לעכל זרימת מידע, אז הוא יהיה מוכן חלק בכמות קטנה של כסף בשבילו. ולהיות בטוח לקחת מספרי טלפון של אלה שלא סירבו לעזור. אולי כמה מהם אתה רוצה להמשיך תקשורת.

כמו סטטיסטיקה מראה, על 5-6 כשלים בחור אחד מושך את הארנק ואת אסונות החשבונות. לכן, על ידי הקלדת הנורמה שלי - 30 כשלים ליום, קל להרוויח 10,000. ככלל, זה לא הולך לא יותר מ 3-4 שעות. בהתחלה, אתה לעתים קרובות יותר לסרב, אתה עדיין מרגיש לא בטוח ולא יודע איך להתמודד עם גברים. אבל עם הגעתו של ניסיון, אתה תהיה מוכר ללא ספק, למי עדיף לא להתקרב.

אם יש לך מכונית, אתה עדיין קל יותר לאסוף את הכמות הנכונה של כשלים. Shatting עם בעלי רכב כאשר הם היו יחד בתנועה. הם עדיין משעממים, ואתה מבדר אותם בשיחה, ובו בזמן אנחנו עובדים טוב. על ההלבשה, אתה לא צריך לשלם בנזין אם אתה מבקש ג'נטלמן גלנטי שחכה בסבלנות לתורו. ובסופרמרקט לאסוף רכישות בסל, לקום בקנה אחד מול קונה מוצק ולבקש ממנו לשלם את הרכישות שלך, כי "שכחתי את הארנק".

אל תפחד לשאול על הסיוע הכספי של זרים. אתה לא עושה שום דבר לא בסדר, פשוט לשחק, איסוף כישלונות. ואם גברים מוכנים להרגיש כמו גיבורים לעזור לנערה, לתת להם הזדמנות כזו. תאמין לי, כל אחד מהם ירגיש מאושר עם זה, במיוחד כאשר אנו נופלים על המחמאות של ג'נטלמן נדיב.

Просмотров: 195 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar