18:49
Syng: תמונות יפנית מימי הביניים למבוגרים

אולי, כמעט כולם מדמיינים כמה שרטוטים יפניים ישנים נראים, המתאר סצנות מיניות, לפעמים אפילו בכנות, אבל לא כולם יודע כי סוג זה של אמנות נקרא Syg.

התוכן של המאמר

1 למי דרו שיר 2 היסטוריה צייר סיפורים ארוטיים 3 יפנית - כזה קסדיקס 4 סיאנג ב ' העולם המערבי המודרני

שֵׁם סוג זה של ציור מתורגם "תמונה באביב". תחת האביב היפנים לעתים קרובות מרמזים על סקס. באופן כללי, סיאנג מכיל הרבה בתמונות שלהם סמליות, כך ניצנים בצבע שזיפים מסמלים את תמימות, ו מתפרש בד ציוד של שפיכה.

למי דרו סונגי

כמו כל אמנות יוצאת דופן, סיאנג היו מעריצים ורודפים. אהבנו תמונות פורנוגרפיות של סמוראי וסוחרים, הם אומרים, הם לבשו אותם איתם כמו קמיעות שהתבטלו ממוות או אש. בכנות, הסבר כזה גורם ספקות גדולים: נציגים של שני המקצועים נאלצו להיות נאלצים לעשות ללא חברה נקבה, סביר להניח, ללבוש תמונות היה הסבר מעשי יותר.

גם עכשיו, אם יש מספר עצום של תמונות פורנוגרפיות כמעט גישה חופשית באינטרנט, שרטוטים אלה מסוגלים ליזום ברצינות הן פנטזיה והן הגוף. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

ביקורות זה סוג של ציור היה בין כל הכיתות, הרצפות והגילים. חופש כזה המוסר כה הטרידו את השלטונות שב- 1661, ולאחר מכן ב -1772 רישומים אסור, אבל, כפי שצריך לצפות, סיאנג לא עושה בכל מקום, פשוט נעלם מ עיניים חטטות לזמן מה.

ל המילה לומר, נוסעים תמונות כאלה היו המומים, זה היה קשה לצפות כי במאה העשרים ואחת הציור הזה יקבל הרבה במערב מעריצים.

הִיסטוֹרִיָה צייר סיפורים ארוטיים 2

ראשון תמונות מתייחסות למאה הארבע-עשרה, והתמונות הופיעו בסין ספריות רפואיות, וכן עד המאה השבע עשרה של השיר כבר הגיעו שלהם קמח ביפן.

שירותי ליווי בישראל משולמים למעשה. מספר, לקוחות - צעירים משגשגים אשר מתכוונים במיוחד כדי לנצח את המפגש, הליכה מתחת היד עם אישה יפה. הכנסה זו היא די למדי כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

ואז התרבות היפנית הגיעה לגילת הזהב שלה, ו תושבי התענוגות חושניים נתנו חשיבות רבה למדי.

לרוב, התמונות היו מתוארות על ידי חיי המין של אזרחים מן השורה, אם כי ניתן גם לראות סמוראי ו soumers לוחמים ואפילו זרים: הולנדית או פורטוגזית. אתה יכול לפגוש הרבה tokugawa הרבה, הם היו גם שובה לב ולא זמין, כמו כוכבי של פודיום או שחקניות קולנוע עכשיו - רק יפנית עשירה ומפורסמת יכול לנצל את השירותים שלהם.

לא קשה לנחש כי רומנטיקה מופרזת של חיי הנשים לא התנהגות נכונה ביותר גרמה הרבה ביקורת, אם כי העולם של Kurtyzanokov לא תמיד להראות את האידיאל. קיטורי קאבוקי, שגם לא תמיד מובילים חיים צדיקים, מתוארים ושחקנים, אשר, אשר, מוצגים במתן שירותי מין מאשר בשימוש, אם לשפוט לפי התמונות, אפילו סמוראי.

לֹא תמיד תמונות תיארו סקס מסורתית או אפילו סקס. לִפְעָמִים נפגשים וסיפורים יוצאי דופן לחלוטין.

תארו לעצמכם מטרות אישיות בישראל בקלות, אם אתה מודל מסוגנן מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5600 יורו.

על אחד הציורים המפורסמים ביותר, לדוגמה, אישה היא הנאה מפורשת משני אוקטופוס. למרות ש, אם לשפוט לפי התיאור, האישה הלכה אליה לא ממש בצוואתו, על פניה רגשות טובים אחרים נקראים.

יפנית - כזה תוספות

טֶכנִיקָה סיאנג אפילו עכשיו גורם רגשות בהירים מאוד, אם כי הצופה המודרני די מתוחכם. מה הסוד?

בציורים, אנשים מתלבשים בדרך כלל, היפנים לא רואים את הגוף האנושי עם משהו יפה מאוד, בנוסף, הם לא רואים שום דבר בגובה. אבל כאשר רק חלקים אינטימיים עירומים של הגוף גלויים, ואפילו אלה המתוארים בכל הפרטים האנטומיים, בכמה פרופורציות מוגברות, הוא מושך את הנוף. מתוך פרטים אלה הוא פשוט בלתי אפשרי לשבור!

הם אומרים, תמונות אלה שימשו ילדים של אזרחים עשירים כמדריך שֶׁזֶה עַתָה נִשׂאוּ. אם זה, למעשה, כך, חיי הנישואים חיכו יפה רָווּי. לעתים קרובות תמונות מלווה הסברים טקסט טוב יותר להבין את המשמעות של מה שקורה. אולי כמובן קצת השפעה על הדור הצעיר של syng ו מסופק, אבל עבור הזוג הצעירים היו אחרים הנחיות לפעולה.

שִׁיר, כמובן, לא הפכו לקאמאסוטר יפני, אבל מרגש את המוח, הגוף והפנטזיה שהם לא פחות.

סיאנג ב ' העולם המערבי המודרני 4

ב 2013 בבריטניה החזיק תערוכה גדולה של סיאנג במוזיאון הבריטי. ב יפן רק מוזיאון אחד היה שיכור בזה בשנת 2015, למרות העובדה התערוכה הוצגה אוהל שלמה של המוזיאונים שסירבו.

סיאנג מגרשים יש הפופולריות למדי, עם תחריטים יפנים בסגנון זה אתה יכול לראות לא רק תמונות, אלא גם מנות, בגדים, פריטים ביתיים. העובדה כי המולדת נחשב פורנוגרפיה מגונה, במדינות אחרות זה הפך לאחד כרטיסי העסק של אמנות יפן.

למרות פריחתו של סאנג כבר זמן רב עבר זמן רב, ללא ספק, כמו יצירות אמנות אמיתיות, מסוגל להיות רושם בל יימחה על אנשים, הם תמיד לגרום עניין, יחד עם יצירות גדולות של אדונים שונים של מדינות ומאות שנים.

Просмотров: 810 | Добавил: loycell0bspe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar